Hotelli- ja ravintolamuseossa on parasta "ihan kaikki"

Hotelli- ja ravintolamuseo kerää säännöllisesti palautetta museon eri palveluita käyttäviltä asiakasryhmiltä. Opastetuille ryhmille, kokoustila-asiakkaille ja tietopalvelun asiakkaille lähetetään palautelomakkeet ja museon aulassa on yksittäisiä asiakkaita varten palautelaatikko. Lisäksi toteutamme näyttelykävijöille vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn, tänä vuonna touko-kesäkuun vaihteessa.

Kevään ja alkukesän 2017 aikana kootun palautteen ja asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella asiakkaat ovat pääsääntöisesti todella tyytyväisiä museon palveluihin. Tässä poimintoja palautteista:

Näyttelyt

  • Parasta oli: ihan kaikki.

Opastukset

  • Opastus oli ryhmällemme sopivan mittainen ja rento, ei turhaa pönötystä eikä liikaa asiaa – kevyt ja mielenkiintoinen.
  • Opas osasi kertoa mielenkiintoisesti ja asiantuntevasti näyttelystä ja hotelli- ja ravintola-alan historiasta. Hän huomioi hienosti eri-ikäiset osallistujat (ikähaarukka oli 2-80 vuotta).

Kokoustila

  • Paikka oli vallan mukava ja ihanan erilainen.
  • Kaikki sujui hyvin ja tauoilla oli kiva kierrellä museon tiloissa.

Tietopalvelu

  • Loistava kanava tiedonmetsästäjille
  • Asiantuntijoilta saa nopeammin ja varmemmin tarvittavat tiedot kuin itse selvittämällä asiassa, josta tuntuu olevan niukasti tietoa

Kiitämme kaikkia palautetta antaneita! Asiakaspalautteen avulla pystymme kehittämään palveluitamme edelleen, korjaamaan mahdolliset puutteet ja vahvistamaan niitä asioita, joihin asiakkaat ovat tyytyväisiä.