Tietopalvelu

Tietoa, ideoita ja inspiraatiota!

Suunnitteletko teemajuhlia 1920- tai 1980-luvun tyyliin?
Oletko kiinnostunut ravintolasi vaiheista menneinä vuosikymmeninä?
Etsitkö tietoa eri aikakausien kattauksista?
Tarvitsetko vanhoja alkoholietikettejä rekvisiitaksi?

Näissä ja monissa muissa pulmissa sinua auttaa Hotelli- ja ravintolamuseon tietopalvelu.

Tietopalvelu korona-aikana

Hotelli- ja ravintolamuseon tietopalvelu palvelee asiakkaita koronapandemian aikana pääsääntöisesti etänä ja vastaamme tietopalvelukysymyksiin edelleen noin 3-5 arkipäivän kuluessa.

Asiakaskäynnit tietopalveluun sovitaan hyvissä ajoin ennakkoon. Jotta varmistamme turvallisen käynnin, varaamme aineistot erillisiin tiloihin yhdelle asiakkaalle kerrallaan ja huolehdimme tilan pintojen puhdistuksesta ennen ja jälkeen käynnin. Asiakkaalle varataan puuvillakäsineet aineistojen käsittelyyn ja ne pestään aina käynnin jälkeen.

Museon henkilökunta tulee töihin vain terveenä ja huolehdimme hyvästä käsihygieniasta ja turvaväleistä. Samaa ohjetta toivomme myös asiakkaidemme noudattavan ja suosittelemme peruuttamaan varatun ajan vähäistenkin oireiden takia. Suosittelemme myös kasvomaskin käyttöä.

Noudatamme viranomaisten antamia suosituksia ja ohjeita ja muutamme käytäntöjämme tarvittaessa. Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä liittyen asiakaskäyntiin tietopalvelussa, otathan yhteyttä:

Verkkolomakkeella
Sähköpostitse: tietopalvelu(at)hotellijaravintolamuseo.fi
Puhelimitse: 044 747 4099 / 044 7474 108

Jos haluat vierailla paikan päällä tietopalvelussa, sovithan ajan etukäteen.

Pikaisiin tiedonhakuihin ja faktakysymyksiin (alle ½ tuntia) vastaamme veloituksetta, vastausaika 3-5 arkipäivää.

Laajat tiedonhaut ja selvitystyöt tietopalveluhinnaston mukaan.